شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

مادراین سایت بهترین های اندرویدراجمع آوری کردیم تادوستان گرامی بتوانند به راحتی فایل موردنظرشان دانلود کنندوازآن لذت ببرند.

دسته بندی : اکشن , بازی



آدمک چوبی قصددارد ثروتمند شود پس نقشه‌ای می‌ریزد تا یک بانک را سرقت کند. در بازی Stickman Bank Robbery Escape به او در مأموریت سرقت کمک کنید تا هیچ اثری بر جای نگذارد. مراقب پرتوهای لیزر و دوربین‌های مدار بسته که شما را می‌بینند باشید. اگر دستگیر شوید خواهید مرد،پس با دقت حرکت کنید. نگهبانان را به وسیله سلاح خود بکشید و با سرقت موفقیت‌آمیز از بانک فرار کنید.

پول نقد، جواهرات، طلا و همه آیتم‌های باارزش را در مأموریت خود به سرقت ببرید. اشاره‌ها و جهت‌ها را دنبال کنید زیرا شما را در بازی راهنمایی خواهند کرد. حرکات خود را سریع انجام دهید، زیرا زمان محدودی برای غارت بانک در اختیار دارید!

دزدکی وارد اتاق‌های مختلف شوید و پول نقد بدزدید. کارت‌ها را از نگهبانان بگیرید تا به شما امکان دهند وارد صندوق شوید، صندوق را با چکش بشکنید و همه چیزهای باارزش را جمع‌آوری کنید. به عنوان پاداش جواهرات بگیرید و مراحل را به پایان برسانید.

ویژگی‌ها :

مأموریت‌های چالش‌برانگیز!

جهت‌ها و راهنمایی‌ها!

افکت‌های گرافیکی و صوتی عالی!

محیط شگفت‌انگیز بانک!

دانلود کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی