شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

مادراین سایت بهترین های اندرویدراجمع آوری کردیم تادوستان گرامی بتوانند به راحتی فایل موردنظرشان دانلود کنندوازآن لذت ببرند.

دسته بندی : اتومبیل رانی , بازی , بازی های HD



سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و درگیری رقم خورده است . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است باید با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .


دانلود کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی