شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

مادراین سایت بهترین های اندرویدراجمع آوری کردیم تادوستان گرامی بتوانند به راحتی فایل موردنظرشان دانلود کنندوازآن لذت ببرند.

دسته بندی : اکشن , بازی , بازی های HD , پیشنهادی

unnamed_18_result

اگر بدنبال بازی های گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Call of Duty®: Strike Team را از دست ندهید . سال ۲۰۲۰ فرا رسیده است . تنش ها در میان کشورهای ابرقدرت بالا رفته و هر کدام از این کشور ها خود را برای جنگ آماده می کنند . در میان جنگ و خونریزی ناگهان یک کشور بیگانه به صورت غافلگیرانه به آمریکا حمله می کند . دانلشما در این بازی ماموریت دارید تا با استفاده از مهارت خود دشمنان را از بین برده و عاملین این حمله را دستگیر کنید . با استفاده از سلاح ها و زره هایی که در تن دارید دشمنان خود را از بین ببرید.توجه داشته باشید که برای از بین بردن دشمنان سلاح های قدرتمندی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . اگر به سری بازی های ندای وظیفه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی اسمارت فون خود نصب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به در دسترس بودن سلاح های نابود کننده ، گرافیک بسیار عالی ، سفارشی سازی سلاح ها ، در دسترس بودن حالت کمپین و وجود جلوه های صوتی بی نظیر اشاره کرد.

ویژگی های اصلی :

در دسترس بودن سلاح های ویران کننده

ارائه با گرافیک اچ دی بی نظیر

جلوه های صوتی بسیار عالی

تغییرات نسخه اخیر :

پشتیبانی نکسوس ۵

 
دانلود کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی