شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

مادراین سایت بهترین های اندرویدراجمع آوری کردیم تادوستان گرامی بتوانند به راحتی فایل موردنظرشان دانلود کنندوازآن لذت ببرند.

دسته بندی : دیکشنری , نرم افزار

oxford
پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Oxford Dictionary of English یکی از کامل ترین دیکشنری های موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد . بدون شک همه شما با نام و آوازه دیکشنری آکسفورد آشنا هستید. این نرم افزار پس از موفقیت هایی که در سیستم عامل ویندوز به دست آورد، توانست نسخه اندروید آن  را هم تولید کند.  این نرم افزار، دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است. این دیکشنری شامل بیش از ۳۵۰،۰۰۰ لغت است که دیگر شما را بی نیاز از هر گونه دیکشنری دیگر می کند. از میان این کلمات، بیش از ۷۵،۰۰۰ کلمه همراه با صوت تلفظ می شوند. شما می توانید واژه های موجود در این نرم افزار را به صورت آمریکایی و بریتانیایی تلفظ کنید که تنها کافی است گزینه مورد نظر را انتخاب کرده تا نرم افزار آن کلمه را برای شما تلفظ کند. اگر به دنبال یک دانشنامه معتبر انگلیسی هستید، بدون شک این نرم افزار بهترین انتخاب خواهد بود. قابل توجه است که این نرم افزار ایده آل برای هر فردی اعم از حرفه ای و آماتور می باشد. هم اکنون بسیاری از دانش جویان و دانش آموزان در خانه و یا در محل کار خود از این نرم افزار استفاده می کنند. همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۳ ازآن خودکرده است.

ویژگی های اصلی:

جستجوی پویای کلمات

پشتیبانی از کارت حافظه

قابلیت نگاه کردن به تاریخچه

تلفظ کلمات به صورت آمریکایی و بریتانیایی

استفاه از دیکشنری به عنوان ویدجت در صفحه نمایش
 

دانلود کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی