Modern-Combat-5-Blackout

Modern Combat نامی آشنا برای تمامی علاقه مندان به بازی های ژانر اکشن در دنیای اندروید می باشد که اکنون پس از مدت ها انتظار ، پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت ، کمپانی سازنده این بازی ارایه گردیده است .
گروه خود را ساخته و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ های سهمگین را برگزار نموده و یا اگر می خواهید به صورت تکی بازی کنید ، به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام برداشته و دیوانگانی که قصد نابودی کامل آن را دارند در طی ماموریت هایی نفسگیر از پای درآورید .

Modern Combat 5: Blackout در کلاس های مختلفی قابل انجام خواهد بود که شما می توانید آنها را به صورت تکی یا چند نفره انجام دهید و با انجام موفقیت آمیز ماموریت های پیش رو در هر کلاس ، امکان کسب مهارت برایتان به وجود خواهد آمد . یکی از مهم ترین و البته جذاب ترین قابلیت های مدرن کامبت ۵ را می توان  نبرد های تیمی دانست ؛ جایی که تیم شما و دوستانتان در برابر سایر تیم ها قرار گرفته و می بایست با کمک و همیاری یکدیگر تمامی تلاش تان را برای نابود سازی تیم های حریف به نمایش در آورید . در این حالت امکان چت کردن با سایر بازیکنان برای هر چه شبیه تر کردن مبارزات با نمونه های دنیای واقعی استفاده نمایید . با هرچه بیشتر شرکت کردن در مسابقات چندنفره و یا ماموریت های تک نفره ، خواهید توانست سطح مهارت خود را بالاتر برده و بر قدرت تان بیافزاید . گرافیک جذاب و بی نظر در کنار موزیک عالی ، بی شک بهترین حسی که تا کنون از انجام یک بازی اکشن در اندروید داشته اید را برایتان فراهم می آورد .

تغییرات نسخه ۱٫۸٫۰f :

اضافه شدن ویژگی های سال نو میلادی

بهینه سازی بازی برای دستگاه های اندرویدی