شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

مادراین سایت بهترین های اندرویدراجمع آوری کردیم تادوستان گرامی بتوانند به راحتی فایل موردنظرشان دانلود کنندوازآن لذت ببرند.

دسته بندی : بازی , ورزشی

Dream-League-Soccer

فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است!!! Dream League Soccer شانس شما برای تبدیل کردن تیم خود به برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد !
بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ، استادیوم خود را ارتقا داده و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آنها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید . بازی پیش رو بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند . در این بازی نیز همانند دنیای واقعی خواهید توانست با استفاده از پول هایی که در اختیار دارید اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایید . افزودن بر این با کنترلرهای بسیار ساده اما کاربردی بازی که در یک محیط گرافیکی جذاب قرار گرفته اند خواهید توانست حس انجام بازی فوتبال را نیز در وجود خود مشاهده کنید . بنابراین اگر از علاقه مندان فوتبال هستید به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید .
این بازی دارای فایل دیتا بسیار کمی میباشد.

دانلود کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی