شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

مادراین سایت بهترین های اندرویدراجمع آوری کردیم تادوستان گرامی بتوانند به راحتی فایل موردنظرشان دانلود کنندوازآن لذت ببرند.

دسته بندی : بازی , بازی های HD , پیشنهادی , ورزشی



FIFA 15 Ultimate Team آخرین عنوان از سری بازی های فوتبالی کمپانی EA SPORTS می باشد که با در اختیار داشتن لایسنس بیش از ۱۰۰۰۰ بازیکن و بیش از ۵۰۰ تیم مختلف در سرتاسر جهان ، آماده است تا بزرگترین و البته کامل ترین فوتبال اندرویدی که تا کنون ارایه گردیده است را در اختیارتان قرار دهد .

در این بازی می توانید افزون بر استفاده از تیم های موجود در ۳۰ لیگ مختلف و همچنین استادیوم های آنها ، تیم رویایی خود را درست کرده آن را از پایه در یکی از لیگ های دسته یک پایه گذاری کرده و تلاش خود را برای صعود به لیگ های برتر و در نهایت پیروزی در مسابقات انجام دهید . این بازی که دارای گرافیکی خیره کننده ای می باشد به شما این امکان را خواهد داد افزون بر بازی ، اقدام به تجارت در دنیای فوتبالی بازی نیز بنمایید . با افزایش سرمایه خود می توانید سوپر استارهایی نظیر مسی را به تیم فانتزی خود آورده و سطح عملکردتان را بالا ببرید . دقت داشته باشید که برای نصب این بازی بر روی اسمارت فون خود می بایست حداقل ۱٫۳۵ گیگابایت فضای خالی در اختیار داشته باشید .

تغییرات نسخه اخیر :

اضافه شدن پارامترهایی به منظور هدایت بهتر بازیکنان و تیم توسط کاربر

بهبود حالت حرکت آهسته

 
دانلود کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی