شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید

دانلود بهترین بازی و برنامه های اندروید را در"شهر اندروید"تجربه کنید.

شهر اندروید:دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید

مادراین سایت بهترین های اندرویدراجمع آوری کردیم تادوستان گرامی بتوانند به راحتی فایل موردنظرشان دانلود کنندوازآن لذت ببرند.

دسته بندی : اکشن , بازی , علمی تخیلی

در بازی اکشن Warhammer 40,000: Freeblade فرماندهی یک شوالیه سلطنتی را بر عهده میگیرید.

زمانی که یک شوالیه جوان می‌بیند که خانه باشکوهش توسط نیروهای شر نابود می‌شود، به نیروی فرشتگان تاریکی ملحق می‌شود. داستانی حماسی را در بیش از ۱۷۰ مأموریت تک‌نفره تجربه کنید و ماشین کشتار خود را در سفری از افتخار، رستگاری و انتقام هدایت نمایید. مهارت‌های خود را محک بزنید و در دنیای تارنیس مهاجمان را نابود کنید.

قدرت یک ماشین جنگی توقف‌ناپذیر را در دستان خود بگیرید. از توپ، موشک،انفجارهای حرارتی و....استفاده کنید. با گرافیک سه‌بعدی فوق‌العاده بازی می‌توانید دنیا و شخصیت‌های Warhammer 40,000 را با جزئیات بالاتجربه کنید. به وسیله اره شمشیری قدرتمند دشمنان امپراطوری را قطعه قطعه کنید.

ظاهر ماشین جنگی خود را سفارشی کنید. سلاح‌های قدرتمند را بسازید و مجهز نمایید. در رویدادهای روزانه در برابر بازیکنان سراسر دنیا برای کسب امتیاز بالاتر رقابت کنید. به‌روز رسانی‌های بیشتر با سلاح‌ها و سپرهای اضافه در آینده به بازی افزوده خواهند شد.


دانلود کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی